Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej i Wrocławia

W dniach od 18 do 19 czerwca 2015 uczniowie, absolwenci  naszej szkoły oraz wychowankowie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego uczestniczyli w szkolnej wycieczce do  Kotliny Kłodzkiej. W pierwszym dniu zwiedzaliśmy Kopalnię Złota w Złotym Stoku, gdzie w bardzo ciekawy i pełen humoru sposób dowiedzieliśmy się o historii wydobywania złota w tamtych rejonach. Następnie udaliśmy się do Muzeum Techniki i mieliśmy okazję własnoręcznie wypróbować maszyny i urządzenia, jakimi posługiwali się ludzie w średniowieczu. Kolejnym etapem podróży było zwiedzanie Jaskini Niedźwiedzia w Kletnie. W tym miejscu wszyscy byliśmy zachwyceni  urokiem wnętrza jaskini, jej potęgą oraz tajemnicą tworzenia się stalaktytów, stalagmitów. Natomiast Bystrzyca Kłodzka, w której mieliśmy nocleg  zachwyciła nas panującym tam  spokojem, otaczającą przyrodą oraz pięknymi widokami gór. Pierwszy dzień zakończyliśmy  wspólnym, wieczornym ogniskiem. Drugi dzień wycieczki rozpoczął się od zwiedzania Twierdzy Kłodzkiej, następnie przejechaliśmy do Wrocławia, gdzie  spacerowaliśmy po  Afrykarium i ZOO. Kolejnym punktem wycieczki był pokaz fontann przy nowoczesnej muzyce oraz spacer po  wrocławskim Starym Rynku. Przepełnieni dobrym humorem i niezapomnianymi wrażeniami w godzinach wieczornych wróciliśmy do Pleszewa. Wycieczkę zorganizowała: pani Izabela Ciszewska o pani Magdalena Szymaniak, a opiekunami byli: pan Tomasz Krakowski, pan Maciej Fulczyński. W przyszłym roku planowana jest również wycieczka, ale tym razem organizatorzy planują niespodziankę dla uczniów.