Wycieczka do Karpacza

W dniach 6- 8 czerwca 2016 r. uczniowie Zespołów Edukacyjnych, klas PP, absolwenci wraz z rodzicami i opiekunami wyjechali na wycieczkę do Karpacza. Po długiej podróży dotarliśmy do willi Słonecznik, gdzie mieliśmy nocleg. Zanim jednak zasiedliśmy do obiadokolacji udaliśmy się do muzeum lego i gier komputerowych gdzie podziwialiśmy ruchome budowle wykonane z klocków lego oraz dawne gry komputerowe i konsole. Mogliśmy również pograć na grach i konsolach z lat 80 i 90 m.in. „Super Mario Bros”, po zwiedzeniu muzeum autokarem pojechaliśmy do Świątyni Wang, wysłuchaliśmy historii świątyni, obejrzeliśmy świątynię i teren wokół po czym spacerem udaliśmy się na posiłek. Następnego dnia wyruszyliśmy do miejscowości Kowary, gdzie mogliśmy zwiedzić tamtejszy Park Miniatur oraz Sztolnie uranowe w miejscowej kopalni. Zachwyceni urokliwymi miniaturowymi budowlami oraz atrakcjami, jakie czekały na nas w sztolni wyruszyliśmy do Szklarskiej Poręby, żeby udać się do wodospadu Szklarka, przy którym zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. Po trudach zwiedzania czekała na nas kolejna atrakcja, na którą uczniowie czekali z ogromna niecierpliwością, czyli kąpiel na basenie w Hotelu Gołębiewski. Ostatni dzień wycieczki spędziliśmy w Ściegnach koło Karpacza w wiosce Western City, gdzie strzelaliśmy z łuku, rzucaliśmy nożem, jeździliśmy na koniu, zjedliśmy kiełbasę z ogniska, a także obejrzeliśmy napad na bank oraz pojedynek rewolwerowców, a także braliśmy udział w lekcji przyrodniczej. Długo będziemy wspominali pobyt w Western City. W drodze powrotnej zjedliśmy obiadokolację i późnym wieczorem zmęczeni ale bardzo zadowoleni dotarliśmy do Pleszewa. Podopieczni dziękują organizatorce wycieczki Pani Agnieszce, a także pozostałym opiekunom pani Kamili, pani Ani, pani Marlenie, panu Tomkowi za wszelką opiekę pomoc i rady.

Kierujemy serdeczne podziękowania dla Pleszewskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Razem w Przyszłość” oraz dla Rady Rodziców.